intai-intai

jenguk sebentar untuk pengalaman hidup

Ahad, 19 Jun 2011

APAKAH ANDA CUKUP INTIM

BARU2 ni saya telah mengikuti trip prubsn ke krabi thailand(insentif  2011). Ketika menyusuri pantai yg indah disana terpandang saya pada pasangan2 mat saleh yang bersidai seperti sotong kering. Mata saya tertumpu pada pasangan ini,pasangan mat saleh ni berbadan besar,perut boroi,maklum lah kerana pakai bikini so nampak lah keboroian dan ketidakindahan badannya.

 Walaupun usia mereka sudah tua tapi keintiman pasangan itu amat mengkagumkan saya. Tujuan saya menceritakan hal ini bukannya untuk menyatakan rumahtangga org barat lebih baik dari kita. Tidak sekali-kali. Saya hanya mahu memberi perbandingan supaya minda kita lebih terbuka. Jika keintiman ini tidak pernah kita usahakan  dlm kehidupan kita suami isteri,kita amat memang bersalah apabila kehambaran mangambil alih. Kita juga memang bersalah apabila keintiman akhirnya bertukar menjadi kebencian yg tidak terluah. APAKAH ANDA CUKUP INTIM. Jika tidak dptkanlah kembali keintiman untuk rumahtangga yg bahagia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen bila dah baca..jgn segan2 yer...