intai-intai

jenguk sebentar untuk pengalaman hidup

Ahad, 6 Mei 2012

TRY AND ERROR

sudah 2 minggu aku cuba menghayati watak-watak,
cuba mainkan lagu-lagu yg menyentuh hati dan perasaan..

sebenarnya aku cuba untuk menjadi seorang penulis novel ke,cerpen ker ..(dalam blog ja la) test power. cuba nak tulis kisah cinta la konon ..... dok dengaq kawan2 dok bercerita kisah2 depa dan dok lihat ...so rasa nk tulis la...

tapi memang aku tak boleh....memang tak boleh..
ini bukan bidang aku.....bidang aku adalah dengan takaful..aku happy bila wat kerja ni....

tapi bila aku cuba untuk berjinak-jinak untuk menulis memang aku tak boleh.tak ada idea...idea statik jer...mendatar dan tak menarik.so apa lagi boleh blah la...hahahaha

cerita yang aku buat kat blog tempohari tu adalah rekaan semata-mata tiada kena mengena dengan org hidup atau mati...kalau terkena atau terasa hati tu adalah satu kebetulan sahaja.

maka aku akan berhenti disini aje.......kerana aku akan meneruskan kerjaya aku sebagai ajen takaful...kerana masih ramai lagi org diluar sana yg inginkan takaful..dan untuk mengembangkan muamalat islam..

so good bye babey.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila komen bila dah baca..jgn segan2 yer...